CrossMAX-trainingen zijn een uitstekende manier om tegelijkertijd aan je kracht en conditie te werken en vet te verbranden.
Een effectieve 2-in-1-work-out, waarmee je ook nog ’s tijd bespaart.

CrossMAX: het leukste concept om snel fit te worden!

CrossMAX is een uniek concept voor iedereen die op een leuke en uitdagende manier fit wil worden.

CrossMAX is een gevarieerd kracht- en conditieprogramma gebaseerd op de fundamentele, functionele bewegingen van je lichaam, zoals zitten, lopen, rennen, duwen trekken en tillen.

De doelstelling van CrossMAX is dat je zo snel mogelijk op een verantwoorde wijze fit wordt. En dat binnen je eigen mogelijkheden en capaciteiten.

Fit zijn betekent voor ons sterk, snel, explosief, behendig en flexibel, gecombineerd met een uitstekende conditie.

Iedereen kan CrossMAX doen.

Het maakt niet uit of je man of vrouw, jong of oud en getraind of ongetraind bent. Bij CrossMAX traint iedereen op zijn eigen niveau.

De trainingen zijn altijd uitdagend en leuk om te doen. Bovendien helpt iedereen elkaar vooruit en stimuleert elkaar.

Zo sport je individueel en toch op een leuke manier samen!

Naast CrossMAX trainingen bieden wij o.a. BoksFIT, Boxercise en circuittrainingen aan. 

Een CrossMAX-training wordt WOD genoemd. WOD staat voor ‘Workout Of the Day’.

Door met verschillende oefeningen, combinaties en/of intensiteit te trainen is de WOD elke keer anders. Een CrossMAX WOD doe je in kleine groepen en onder begeleiding van een trainer.

Iedereen doet de WOD vervolgens op zijn of haar eigen niveau. De snelheid en intensiteit waarmee je een WOD doet hangt af van je fitheid, kracht en flexibiliteit.

Dat maakt de training voor iedereen leuk en het groepsgevoel stimuleert je om door te zetten.

Waarom CrossMAX?

  • Gevarieerd lesrooster.
  • Kleinschalig.
  • Gemoedelijke sfeer.
  • All level trainingen.

Direct een afspraak maken voor een proefles?

Bel: 06-14634488

Social Media

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Een warm welkom voor onze 2 nieuwe stagiaires Tom en Meike! Tom is 3e jaars student aan het Fontys Sportkunde en Meike 3e jaars studente aan Fontys Fysiotherapie. Allebei hebben ze veel zin om jullie te begeleiden. Jullie zullen Tom en Meike op woensdag en donderdag aan het werk zien! ... See MoreSee Less

Een warm welkom voor onze 2 nieuwe stagiaires Tom en Meike! Tom is 3e jaars student aan het Fontys Sportkunde en Meike 3e jaars studente aan Fontys Fysiotherapie. Allebei hebben ze veel zin om jullie te begeleiden. Jullie zullen Tom en Meike op woensdag en donderdag aan het werk zien!

Comment on Facebook

Welkom Meike en Tom.

Discipline:

Naast motivatie is er nog een belangrijk aspect om je trainingen thuis door te zetten: discipline. Als de motivatie ver te zoeken is, dan doe je een beroep op je discipline. Dit is wat je moet doen om je doel te behalen.

- Maak gewoontes. Leg jezelf hierbij de focus op om iedere dag of tijdstip een bepaalde activiteit te doen.
- Begin stap voor stap. Je gooit, net als bij je levensstijl aanpassen, niet in een keer het roer om. Daarom begin je eerst met het een en de rest volgt in dezelfde stappen.
- Maak succes meetbaar. Evalueer wekelijks de positieve veranderingen. Kijk wat goed is gegaan en leer van de fouten.
- Accepteer je fout, laat de moed niet in je schoenen zakken en pak de volgende activiteit weer op. Snel verlies je van jezelf als je er een fout is gemaakt. Accepteer dat je een zakje chips hebt gegeten wanneer je gezond wilt doen, of een thuistraining overslaat wanneer je wilt trainen. Ga gewoon door waar je gebleven was en straf jezelf vooral niet!

Wil je meer tips of begeleiding bij het creëren van discipline? Neem dan contact met ons op en wij gaan je helpen!
... See MoreSee Less

Discipline:

Naast motivatie is er nog een belangrijk aspect om je trainingen thuis door te zetten: discipline. Als de motivatie ver te zoeken is, dan doe je een beroep op je discipline. Dit is wat je moet doen om je doel te behalen. 

- Maak gewoontes. Leg jezelf hierbij de focus op om iedere dag of tijdstip een bepaalde activiteit te doen. 
- Begin stap voor stap. Je gooit, net als bij je levensstijl aanpassen, niet in een keer het roer om. Daarom begin je eerst met het een en de rest volgt in dezelfde stappen. 
- Maak succes meetbaar. Evalueer wekelijks de positieve veranderingen. Kijk wat goed is gegaan en leer van de fouten. 
- Accepteer je fout, laat de moed niet in je schoenen zakken en pak de volgende activiteit weer op. Snel verlies je van jezelf als je er een fout is gemaakt. Accepteer dat je een zakje chips hebt gegeten wanneer je gezond wilt doen, of een thuistraining overslaat wanneer je wilt trainen. Ga gewoon door waar je gebleven was en straf jezelf vooral niet!

Wil je meer tips of begeleiding bij het creëren van discipline? Neem dan contact met ons op en wij gaan je helpen!

Comment on Facebook

Wat mooi en wijs gezegd.

Ik wil hulp. Mijn disciplines is ver te zoeken 😞

Een nieuwe challenge! Een lekker kort en intensieve workout om even een break te nemen van je werk of studie. Voor deze workout heb je niks nodig dan de motivatie om er vol voor te gaan 👌🏼 ... See MoreSee Less

3 weeks ago

FIT Partners Deurne

In deze koude temperaturen toch even jezelf thuis warm houden door middel van een effectieve workout. Voor deze challenge heb je een opstapje nodig en een object zoals een bezemsteel of als je dumbells hebt kun je deze gebruiken! Succes 💪🏼 ... See MoreSee Less

3 weeks ago

FIT Partners Deurne

Motivatie

Heb je moeite om te trainen tijdens de lockdown?

Thuis wat grondoefeningen of een workoutje doen klinkt goed alleen het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe krijg je toch de motivatie om wel te starten? Wij geven jou tips!

1. Focus je op het onderhoud van de spieren. Je kunt je spieren op een vrij makkelijke manier wat onderhouden. Hoe meer je nu zelf doet, hoe sneller je weer terug op je niveau bent in het trainingscentrum wanneer die weer open mogen.

2. Begin met kleine stapjes. Bijvoorbeeld: Begin de dag met een kleine wandeling of maak iedere keer na je toiletbezoek 10 jumping jacks.

3. Zet muziek aan! Muziek waarop je gaat dansen (ja dit is ook al flink bewegen 😜) of muziek die jou motiveert tijdens het trainen.

4. Zoek support. Ga samen met een buddy aan de slag en motiveer elkaar!

Heb je alsnog vragen of adviezen nodig over thuistrainingen? Mail / app of bel ons en dan kijken we of we jou kunnen helpen!

Wat is jouw motivatie om voldoende te bewegen op een dag? Zet jouw manier in een opmerking onder dit bericht en motiveer je medesporters!💪🏼
————————————————
🌐www.fit-partners.nl
📞06- 14634488
📧 info@fit-partners.nl
... See MoreSee Less

Motivatie

Heb je moeite om te trainen tijdens de lockdown?

Thuis wat grondoefeningen of een workoutje doen klinkt goed alleen het is makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe krijg je toch de motivatie om wel te starten? Wij geven jou tips!

1. Focus je op het onderhoud van de spieren. Je kunt je spieren op een vrij makkelijke manier wat onderhouden. Hoe meer je nu zelf doet, hoe sneller je weer terug op je niveau bent in het trainingscentrum wanneer die weer open mogen.  

2. Begin met kleine stapjes. Bijvoorbeeld: Begin de dag met een kleine wandeling of maak iedere keer na je toiletbezoek 10 jumping jacks. 

3. Zet muziek aan! Muziek waarop je gaat dansen (ja dit is ook al flink bewegen 😜) of muziek die jou motiveert tijdens het trainen.

4. Zoek support. Ga samen met een buddy aan de slag en motiveer elkaar! 

Heb je alsnog vragen of adviezen nodig over thuistrainingen? Mail / app of bel ons en dan kijken we of we jou kunnen helpen!

Wat is jouw motivatie om voldoende te bewegen op een dag? Zet jouw manier in een opmerking onder dit bericht en motiveer je medesporters!💪🏼
————————————————
🌐www.fit-partners.nl
📞06- 14634488
📧 info@fit-partners.nl